Calitate Internet


Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet


 


 

2015 Trimestrul II

 


A. Indicatori de calitate administrativi

 

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata in care se incadreaza 90% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zile 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (3 zile): 100 %

 

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 12,00 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 24 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (48h): 94,66 %

 

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 3 reclamatii la 30 de clienti

 

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 2 reclamatii la 30 de clienti

 

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

 

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 12 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

 

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

 

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

 

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

 

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps

 


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 40ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 20ms

 


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 10ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 2ms

 


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%

 


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.


 


2015 Trimestrul I


A. Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata in care se incadreaza 90% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zile 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (3 zile): 100 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 14,00 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 24 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (48h): 94,66 %

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 4 reclamatii la 30 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 2 reclamatii la 30 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 12 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 40ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 20ms


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 10ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 2ms


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.

 


2014 Trimestrul IV


A. Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata in care se incadreaza 90% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zile 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (3 zile): 100 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 14,00 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 24 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (48h): 94,66 %

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 4 reclamatii la 30 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 3 reclamatii la 30 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 12 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 40ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 20ms


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 10ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 2ms


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.

 


2014 Trimestrul III


A. Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata in care se incadreaza 90% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zile 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (3 zile): 100 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 14,00 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 24 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (48h): 94,66 %

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 3 reclamatii la 30 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 2 reclamatii la 30 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 12 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 40ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 20ms


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 10ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 2ms


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.


2014 Trimestrul II


A. Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata in care se incadreaza 90% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zile 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (3 zile): 100 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 12,00 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 24 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (48h): 94,66 %

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 2 reclamatii la 30 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 2 reclamatii la 30 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 12 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 40ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 20ms


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 10ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 3ms


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.




2014 Trimestrul I


A. Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata in care se incadreaza 90% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zile
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (3 zile): 100 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 14,00 ore
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 24 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (48h): 94,66 %

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 3 reclamatii la 30 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 2 reclamatii la 30 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 12 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 40ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 20ms


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 10ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 2ms


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.


2013 Trimestrul II


A. Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet 
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 4 zile 
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (30 zile): 100 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor 
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 13 ore 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 22 ore 
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (24 h): 100%

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 5 reclamatii la 30 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 1 reclamatii la 30 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 18 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 28 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 50ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 15ms


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 15ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 2ms


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.


2013 Trimestrul III


A. Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet 
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri: 2 zile 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 3 zile 
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (30 zile): 100 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor 
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 13 ore 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 26 ore 
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (24 h): 100%

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 3 reclamatii la 30 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 3 reclamatii la 30 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 15 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 44ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 20ms


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 8ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 2ms


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.


2013 Trimestrul IV


A. Indicatori de calitate administrativi

A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet 
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri: 1 zile 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 3 zile 
c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (30 zile): 100 %

A2. Termenul de remediere a deranjamentelor 
a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 14 ore 
b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 26 ore 
c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (24 h): 100%

A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 2 reclamatii la 30 de clienti

A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 1 reclamatii la 30 de clienti

A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0%.

A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: 
- Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 14 ore 
- Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii – 24 ore 
- Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (72 ore) – 100%.

Parametrii de calitate tehnici pentru serviciile furnizate de Gateway Telecom

B.1. Viteza de transfer a datelor
a) viteza nominala/maxima de transfer a datelor variaza in functie de nevoile de comunicare ale clientilor:

  • 30Mbps
  • 50Mbps
  • 80Mbps

b) viteza minim garantata de transfer a datelor: 128kbps


B.2. Intarzierea de transfer a pachetelor de date
a) întârzierea de transfer a pachetelor de date maxima: 40ms
b) întârzierea de transfer a pachetelor de date medie: 20ms


B.3. Variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date
a) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date maxima: 10ms
b) variatia întârzierii de transfer a pachetelor de date medie: 2ms


B.4. Rata pierderii de pachete de date
a) rata pierderii de pachete de date maxima: 0.1%
b) rata pierderii de pachete de date medie: 0%


Parametrii de calitate administrativi sunt urmatorii:
1. Termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet (definit ca perioada de timp dintre momentul semnarii contractului de catre client si cel in care serviciul achizitionat este functional) – maxim 30 zile calendaristice
2. Termenul de remediere a deranjamentelor - 24 de ore.
3. Termenul de solutionare a reclamatiilor - 72 de ore.

Servicii GATEiT

            Sistem personalizat
Configurare
Securitate
Back-up
Mentenanta
            Web design
Logo design
Banner design
Originalitate
Creativitate
            Metro Net
Viteza garantata
99% Uptime
Hosting
Servere colocare

Contact

tel: 0766.559.386

web: www.gateit.ro

adresa: Bucuresti